Personeels planner

CP2 Fieldmarketing
is het bureau voor merkactivatie! CP2 biedt A-merkfabrikanten en retailers in uiteenlopende branches ondersteuning. Onze opdrachtgevers zijn o.a. KPN, Hi, Coca Cola en Douwe Egberts. Deze acties vinden plaats in winkelcentra, supermarkten etc. CP2 is gevestigd in Wijk bij Duurstede. 

Functieomschrijving: 
De functieomschrijving kan je hier downloaden.

waardenspel1

Wijk bij Duurstede, 24 november 2015. Op de voormalige plaats van het Revius Lyceum aan de Middelweg-Oost komt een nieuwe Brede School die inmiddels de naam Het Anker heeft gekregen. De school gaat bestaan uit OBS ‘t Baken, SBO De Driehoek en KMN Kind & Co. Omdat de drie organisaties bij elkaar in één gebouw komen te zitten, willen ze elkaar zoveel mogelijk versterken en van elkaar leren. Afgelopen week is de eerste aanzet tot samenwerking gemaakt tussen OBS ‘t Baken en SBO de Driehoek.

Eerste studiedag

Alhoewel de datum van de nieuwbouw nog niet bekend is, hebben beide teams samen een eerste studiedag gehouden om gezamenlijk na te denken over de visie van Het Anker. Beide scholen zien het als een kans om passend onderwijs vorm te geven of simpel gezegd; onderwijs dat passend is voor elk kind. Of het kind nu moeite heeft met leren of juist hoogbegaafd is of daar tussenin zit, maakt niet uit. Voor elk kind is een plek binnen Het Anker. Ook voor kinderen met een lichamelijke beperking of met moeilijk gedrag. Kortom, of je nu gewoon of anders leert, OBS ‘t Baken en SBO De Driehoek bieden elk vanuit hun eigen expertise in Het Anker een passend aanbod richting alle kinderen.

Gezamenlijke waarden

Hoe deze visie verder vorm krijgt in het nieuwe gebouw is nog niet volledig gedefinieerd. Maar de eerste stappen zijn gezet. Vervolgens gaan alle teamleden van beide scholen op expeditie om te kijken hoe andere scholen die een combinatie vormen tussen basisonderwijs en speciaal basisonderwijs, al een vorm van samenwerking hebben bedacht. De bevindingen zullen een aanzet vormen voor gezamenlijke pedagogische waarden en thema’s en verdere input vormen voor de inrichting van het gebouw.

Volledige dienstverlening

Omdat KMN Kind & Co straks ook een belangrijke plek op Het Anker zal hebben, is de nieuwe Brede School straks in staat om de volledige dienstverlening te bieden. De afstemming tussen school en opvang zal een stuk sneller kunnen verlopen. Dit komt uiteraard alleen maar ten goede aan de ontwikkeling van het kind.  

Project manager

CP2 Fieldmarketing
is het bureau voor merkactivatie! CP2 biedt A-merkfabrikanten en retailers in uiteenlopende branches ondersteuning. Onze opdrachtgevers zijn o.a. KPN, Hi, Coca Cola en Douwe Egberts. Deze acties vinden plaats in winkelcentra, supermarkten etc. CP2 is gevestigd in Wijk bij Duurstede. 

Functieomschrijving: 
De functieomschrijving kan je hier downloaden.

Wijk bij Duurstede, 19 mei 2015. De Wijkse tiener Jennifer Muskens heeft zich geplaatst voor de finale van Miss Beauty of Utrecht. In de categorie 'Miss teen of Utrecht' kan er op haar gestemd worden. 

Casting

Jennifer: "Op 10 mei was het zover, de casting voor Miss Beauty Of Utrecht. Voordat je naar deze dag mocht komen, moest je nog wel uitgenodigd worden. Veel meisjes hadden zich aangemeld voor deze dag of waren gescout. Ik heb de uitnodiging ontvangen en ik mocht naar de casting dag komen. De casting van Miss Beauty of Utrecht vond plaats bij Fletcher Hotel het Witte Huis te Soest. De casting begon met een voorstelronde waarbij de kandidaten zich in groepen van 4 mochten voorstellen aan de jury. Tijdens de voorstelronde kwam de jury meer te weten over de missen, hun hobby’s en interesses.

Eerste uitslag

Na de voorstelronde mochten alle dames zich omkleden voor de bikinironde. Onder leiding van Catwalkcoach Jeanine Ottenhof presenteerden de dames zich aan de jury. Na de bikinironde werd de eerste uitslag bekend gemaakt. De meiden die door gingen naar de volgende ronde mochten 1 voor 1 bij de jury plaatsnemen. De jury stelde aan iedere kandidaat een Engelse vraag om te kijken of zij ook deze taal beheersen. Het gaat namelijk bij een missverkiezing niet alleen om uiterlijk, maar ook om uitstraling en kennis. Na de vragenronde werden de finalisten voor Miss Beauty of Utrecht en Miss Teen of Utrecht bekend gemaakt. Daar zat ik dus bij!"

Op de foto

"Daarna moesten we meteen op de foto, die foto zou je finale foto worden", vervolgt Jennifer. "Met die foto sta je gepresenteerd op de website en er kan op je gestemd worden, die stemmen tellen deels mee tijdens de uiteindslag in de finale. Tot de finale gaan we nog veel leuke activiteiten doen, een bootcampdag, een catwalktraining, een shootdag en de generale repetitie van de finale! Ik ben ontzettend enthousiast en het word een leuk avontuur. Op 26 juni vind de finale plaats in de Janskerk in Utrecht met eigenlijk dezelfde rondes als tijdens de castingdag, alleen dan is de vragenronde in mooie gala kleding! Tijdens de finale worden niet alleen de Miss Beauty of Utrecht en Miss Teen of Utrecht bekend gemaakt, maar ook een Miss Popularity (degene met de meeste stemmen), Miss Media (degene die zich het beste presenteert via social media) en Miss Friendship (de miss met de meeste stemmen van de andere missen, het gaat hier om de 'liefste' miss). Stemmen kan door Poll Utrecht Jennifer te sms'en naar 3010, en kaarten voor de finale zijn te koop bij de Missen, dus bij mij." 

 

 

Wij gebruiken cookies om de website te verbeteren. EU-wetgeving bepaalt dat wij u om toestemming moeten vragen. Meer weten over cookies en hoe ze te verwijderen, lees ons  privacy beleid.

  Ik accepteer cookies van deze website.
EU Cookie Directive Module Information